2013年10月8日 星期二

美國新奧爾良和西加勒比郵輪假期的[旅行記]

Day 1

今年八月中,我們仨的旅行是去了美國新奧爾良和七天西加勒比郵輪假期。八月和九月都是這些地方的颱風季節,好在,我們今次在旅行期間,沒有打風,不過,因為新奧爾良位在水位之下,天氣本來已經是熱,加上潮濕空氣,就非常翳焗,三十度C會感覺到四十幾度C。

我們的一年一度的要[搭飛機]的旅行開始啦!

                                    因為是北美"國內",乘搭的是載客百多人的小型飛機

                                          由我們所住的城市飛到芝加哥機場要三個小時

由芝加哥再搭两小時機,去到新奧爾良,在機場pick up 咗租車,在去酒店途中.....

                                              到酒店啦.....就係租咗呢架車..
..
                                              我們住呢間酒店

入住呢間酒店唯一的一間專俾聽障客人住的房,牆上裝咗特別警號閃燈。我話:我都唔會單獨去旅行,使咩咁誇張,要住特別房。有咩事嘅話,老公會拖住我走架。

check-in咗酒店,放低行李,已經係六點,去呢間响新奧爾良出名的ACME海鮮餐廳吃晚餐。

                                     新奧爾良人食嘢梗要落辣汁,枱面必有的三種辣汁

                                                                  先嚟一打BBQ生蠔

                                                            然後就係炸海鮮併盆

下篇    Day 2 見.......











8 則留言:

  1. 嘩 .. 到埗第一餐就有正嘢食 , 流口水中 ! 架租車好靚呀 .

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋有預早上網做[功課]架!知道去邊度食咩.... 呢架係細車,US$40幾蚊一日,够三個人坐加上幾件大行李,凡係租車都係一年內的新車。

      刪除
  2. Joyce, I feel you liked Sleep Inn & enjoyed your first meal in 新奧爾良very much.
    I think if you make the picture bigger is better. You just go to your Blogger: Blogger ...., click the blog which you want to change the picture, then click the picture and click "Big" .
    If you don't know what I am talking about, you may go to ask happy ak.

    回覆刪除
    回覆
    1. 新blog站新功能,我還未摸清呢個blog站的各種功能,所以,我還未有加入任何網友或被人加入。等我有時間,才逐步將個網誌整好d。呢篇唔改啦,下篇才加大d字和圖。

      刪除
    2. Joyce, 當我知道你的網址後, 我便立即"追蹤"你了。"追蹤"=雅虎的關注網友。只要你發佈新網誌, 我立即在自己的"Blogger:Blogger資訊主頁"見到啦!
      追蹤網友好簡單: 「當你進入自己的blogspot第一頁就是Blogger: Blogger資钒訊主頁, 在那頁的左邊你會看見"閱讀清單"下面的"新增", click"新增"一吓, 即彈出個視窗, 在"從網址新增"後面的空格輸入你想追縱的人之網址, 然後click"追縱"。」便O K, 你試吓追蹤我和happy ak啦!

      刪除
  3. Perter Yau tells you how to 消除驗證碼, no 驗證碼 will be more easy for us to leave a message to you, the below link is very useful.
    http://ckyyau.blogspot.com/2013/09/blog-post.html

    回覆刪除
  4. 我現在只有用幾頭住家了!因為大部份人都搬了去Blogspot

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實,我都試咗幾處開blog,最後才决定在blogspot落户,然後才通知大家。

      刪除