2013年11月2日 星期六

[旅行記]之Day3 (2)

繼續上一篇...

                     郵輪的船尾甲板上.....好多人

                                      人們都望响岸上

                                                 有艘貨船經過




 +二點上船,仲可以趕到食自助lunch....海鮮湯

                                       炸生蠔加薯條



                                       晚餐.....雜菜湯

                                         頭盆....鮮蝦盆

                                                       牛扒

                                            三文魚扒

 晚上返入房,房間已執拾好,有件用毛巾摺的蛇放在床上


13 則留言:

  1. 郵輪上咁多人好似鬧市 , 炸生蠔加薯條睇到我流口水 , 食完可否再添食0架 ?

    回覆刪除
    回覆
    1. 三千幾乘客加一千員工,真係人山人海!一日三餐....任食!人人去完"七日郵輪假期"都會重咗好幾磅,嘻嘻!

      刪除
  2. Joyce, 這艘郵輪比我坐過的大很多呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我記得你坐的是"Paradise",那是嘉年華郵輪公司所屬的最細郵輪,我們在2002和2003年都是乘它,"Paradise"現在只行短程,將會退休。今年我們所乘的Conquest是中型,三千幾乘客加一千員工。明年我們會坐嘉年華最大的 Dream,好像是乘客四千幾人,我們次次都是乘搭嘉年華郵輪公司的郵輪,今年是第九次的"七天假期",明年會升做"白金卡"乘客。

      刪除
    2. 年年幫襯, 郵輪公司一定要up grade你地啦!
      我女婿話: 美國有D退休人士賣咗間屋, 以乘郵輪為家, 在郵輪上享受他/她的黃昏歲月。

      刪除
  3. Joyce, 請去看看我的「無心插柳 柳成蔭」。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我去看了,你會不會在we share 寫blog?我覺得那處好亂。我都有叫雅虎同我搬家去 we share,又有通知我,話搬好,但我响 we share 揾唔到我個"yahoo blog",算啦!

      刪除
    2. 差不多一個月後, 才在我的hotmail.com收到由WeShare.hk通知一切搬妥。
      講真, blogspot夠熱鬧, 我相熟的網友都在blogspot, 而且我已適應下來了。
      慨然WeShare給我儲存了Y.Blog的資料, 我會久不久在那邊發表篇網誌keep住佢active的。我在申請開Blog時出了一篇, 昨天再出多一篇。昨天那篇一發表, 即顯示在WeShare的頭版。可能以後多D人來分享我的Blog.
      Joyce, 你可以在你自己的WeShare內搜尋weiwei70, 便找到我了。

      刪除
  4. 這隻般真係好大, 郵船真係好多野食!

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家坐郵輪好普遍,豐險由人,坐郵輪係"包食包住",你一定要去....去過第一次,就會想再去。

      刪除
    2. Joyce.. 我之前很久沒寫新的!我很感到失望! 因為我唔識交際! 搬家後變得很冷落! 好多時不明白為何我去探一些網友好幾次, 但有些從不來探我的! 真係好唔開心!我也受過批評! 有時我都好想放棄, 但我知如果我繼續寫的話, 像你這些好朋友一定會識欣賞的!我真係希望你唔好放棄, 總會有人識欣賞的! 這些分享是你自己的v不要理會其他人怎樣想法!

      刪除
    3. 洪都拉斯都有一個瑪雅遺址看的!

      刪除