2013年11月28日 星期四

[旅行記]之Day6 (2)

唔打算寫blog了,有好多原因:捧場客太少,沒人看。生活平淡,無題材好寫。最近有文章批抨那些寫blog的人和Facebook客,話咩都擺上網,係"曬嘢族"、"炫耀族"、"曬幸福",日日都擺一堆食物相上網叫做"炫食族"....我驚!寫埋呢篇,我可能唔再寫,好多家務事要做,又日日沉迷上網睇片集。

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

繼續上一篇....仍然响洪都拉斯的馬根浩海灘

                                        有好多人游水

 我哋租咗塊浮mat (US$5),阿仔响水中浮下浮下...响中間果度

       阿仔响水上浮下浮下...好爽!隔離仲有两個靚女添!

                                     沙灘上有隻石海亀

                                                有條石沙魚

                        怕曬?可以租呢的帳幕,US$20

游完水,曬够太陽,由海灘行返去郵輪碼頭,行過呢條橋就到啦!

                                                由橋上望去.......

                             返上郵輪,望向另一邊岸......

                                  晚餐:頭盆之"橙鴨片"

                                    都係頭盆: 濃雞湯

                            阿仔食的頭盆:炸鱷魚球

                      是晚員工放在床上的毛巾動物:免仔


13 則留言:

  1. Joyce , 妳唔好放棄唔寫blog 喇 , 世界有咁多人乜都有人講0架喇 , 我自從周圍遊 blog 眼界和見識都擴濶很多 , 連烹調食物都學識好多嘢 , 至於人少睇 blog , 因為現在大家都正在忙著搬網誌或摸索新平台功能 , 所以少啫 , 慢慢大家習慣咗 , 就有改善了 .
    亞仔真識嘆 , 毛巾兔仔好得意 .

    回覆刪除
    回覆
    1. 自從雅虎無blog之後,人人各散東西,我又晤識遊各處blog網,好難揾番d 舊網友,所以覺得寫blog好心淡。如果你話睇blog學嘢,其實有好多專題blog可看,只要打個字種,就有大把blog好睇,可惜我咩都唔係,唔識寫食物blog,唔識寫旅遊blog。

      刪除
  2. 洪都拉斯的海灘真漂亮! 你不要放棄呀!我現在已經少了很多網友,唔想失去埋你!

    回覆刪除
    回覆
    1. 加勒比好多海灘都很美。自從雅虎關blog後,人人各散東西,我自己都揾唔番晒舊日網友,所以覺得寫blog好心淡。

      刪除
  3. Joyce, 多謝你帶我遊洪都拉斯. 每張相都影得好靚呀!
    kei, ak, we-wei齊齊懇請Joyce不要罷寫BLOG呀! 你可以等有提材才寫, 我地要保持聯絡, 知道你每年去那裏渡假, 看看你影的當地照片呀!
    今年年初, 未去Calgary之前我就是受了網上的負面消息影響情緒, 使我精神不安. 現在身在香港, 也到過近廣州的英德兩天, 感受到香港的繁榮. 英德是個新開發的市鎖, 人民和謁可親, 疏果和魚豬都很新鮮豐富, 我在香港要到圖書館借用電腦, 所以暫停發佈網誌.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我會起碼寫埋呢次[旅行記],但不急着一次過推出。我覺得現在的blog網好雜,有內容的雜,有難追踪的雜,更加有正負面的雜,想寫一篇好blog不容易。
      祝你在香港玩得開心 d!

      刪除
    2. Wei Wei.. 我現在都心恢意冷了!

      刪除
  4. <人有人講,我有我寫>
    寫出心聲,不要放棄。我亦不識用blogspot,正在摸索中,不過我沒有放棄。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你探我的blog!其實,我都唔識寫好一篇blog。不過,我畲起碼寫埋呢篇[旅行記]。

      刪除
  5. Joyce, 看今天的留言見到wei-wei 叫我來探妳的網誌。知道妳見少人來看望,產生了心灰意冷的念頭,想不再寫了。這要看妳自己的意願。如果真的沒時間就算了。但如果是仍有紀錄自己生活的心意,那怕祇有一個人看,也要樂於寫下去的。
    妳明白嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你探我的blog!其實,不是有沒有時間問題,而我是唔識點寫一篇好blog去吸引人看。我由2006年開始寫雅虎blog,一旦沒有了,實在覺得心灰意冷。

      刪除
    2. Joyce, 你可以在這裏再發佈你以前的摺紙手工, 我好懷念你的作品, 你可以拍下摺紙的過程, 教我們學摺紙工藝呢!

      刪除
    3. 我不會post已經發佈過的blog文。我整紙模型的嗜好已有五年,在今年六月時,我已停止這份嗜好,因為越整越好,無地方擺放,剛在两星期前"大掃除",數一數,大約有三、四百件大大細細的紙模型,"的起心肝",將其中百多件一壓,就丟在垃圾中,將其中百多件收在大紙盒中,放在土庫,現在還有幾十件"精品"擺放在書房中。整紙模型是要有耐性的嗜好,我現在多數上網看東西。

      刪除