2014年6月12日 星期四

大家好!

停咗寫blog有半年了,我沒有"人間蒸發",我仍然天天去探人,知道你們最近做咩。你們仲問候我,真唔好意思,所以,决定浮上來。我是老"宅女",除了出街買下嘢,我自己就邊度都唔去。住响呢個唔大唔細的城市,平時無咩活動。我又唔識煑嘢,唔興特別去整嘢食,老公同阿仔係唔會試食"實驗品",自己一個人點消滅d嘢?我又種親咩都C,所以,我無好似你們可以日日有咁多多姿多采的相post上來!

我現在天天都上網睇片集,有時睇電影,不過,現在的電影,無咩邊套好睇,況且,網上的免費電影唔update,要等戲院做完落畫才可以出在網站。果套好hot的韓劇[星星....],我睇咗两集就無繼續,我都"幾十歲人"了,對年青人的純愛情故事無咩興趣。而家香港無線日日做緊嘅,我只追[點金勝手]和[愛.回家],無睇[西遊記]。之前,我有睇完大陸果套[宮鎖連城]和[步步驚心],仲有紀錄片[舌尖上的中國2]。呢排打開套舊的[國家地理百年紀念特輯]來看,總共一百集,每集大約一小時,每集一個主題,每日追完update的片集,有時間就睇紀錄片,我講俾老公知,等我睇完一百集[國家地理],我的"通識"就會好豐富啦!哈哈哈!

春、夏、秋天的長週末,我們仨仍然會去多倫多和尼亞加拉瀑布區遊逛。今年八月中,我們會再去美國新奧爾良和乘搭郵輪暢遊加勒比。今年我們仨會和我的(張祝珊英文中學)老同學一家三口一齊去旅遊,两家共六人。

下一篇再談......

21 則留言:

  1. wei-wei 喜見Joyce, 熱烈拍掌歡迎Joyce ! ! !

    回覆刪除
  2. 祝福你和家人夏天愉快。希望今年繼續分享你的2014郵輪之旅。
    我在7月中至8月中會到多倫多探親一個月。

    回覆刪除
    回覆
    1. 這邊的七、八月很美,到時,你可以去尼亞加拉瀑布區遊逛下。

      刪除
    2. 知道!
      我的行程由親友安排, 這次訪加是為跟親友聚舊, 未必周圍去。

      刪除
  3. 老朋友,妳好!妳比我千百倍.
    1) 我要坐輪椅.......妳走得行得
    2) 我左手震得很厲害,枉我是順德人,自認煮得兩味,但單手如何表演,妳說無人做白老鼠, 孤家寡人的我又找誰
    3) 妳種咩C咩,我住斗室也種了十多盆植物,妳有這麼多時間煲劇,為何不上网研究下為甚麼?水多?水少?陽光足不足?有冇施肥等等..........
    4) 我因手震,影D蒙太奇相,點貼出來
    5) 我自40歲已好想坐郵輪,但30年來因忙於工作而未實行,不久將來我一定要坐一次才離開
    6) ...............
    太老氣橫秋,記著天生我才必有用

    回覆刪除
    回覆
    1. 我是聾人,不看電視,不聽電臺,只能上網找有字幕的劇集和電影看。我十二年前中過風,雖然恢復九成活動能カ,但仍然做咩都好"論盡",所以,我唔會特登去煑新嘢,唔種嘢,更加唔會單獨去旅行,我係跟住老公同阿仔去遊逛。傷殘人士都可以去坐郵輪,你只要响訂位時講俾船公司知,有特別安排,每艘郵輪都有特大艙房和出入通道俾輪椅人士。

      刪除
  4. 看見妳出網誌好開心呀 !
    妳平時的生活好充實吖 , 我都係煲劇師奶嚟0架 , 乜劇我都睇一餐的 , 哈哈 !
    步步驚心我都有睇過 , 好好睇 , 現在做的步步驚情我覺得麻麻 , 暫停唔睇住 .
    我一次都未看過尼亞加拉瀑布 , 更加未坐過郵輪 , 很羨慕妳呀 !
    希望妳旅遊後寫網誌讓我看看當地的風光 , 期待中 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔知點解會變做煲劇宅女,而家上網咩都有得睇,除咗劇集同電影,我仲睇各類紀錄片,唔出門都知道好多嘢。你去温哥華的時候,可以去坐郵輪遊阿拉斯加呀!香港都有郵輪個個星期出發。你的哥哥是不是阿Wayne?你阿嫂Agnes 和我是四十幾年前的[張記]同班同學。佢哋四年前去[加東遊]來過探我。

      刪除
    2. 世界真細小, 小得好奇妙! 「張記」是我的佛友為紀念他們的父親而創辦的中學。

      刪除
    3. 我亞哥和亞嫂唔係呢個名 , 而亞嫂是否讀過 [張記] 就唔清楚了 , 有機會問下亞嫂先 , 我印象中佢地沒有去過加東遊 .
      我知溫哥華有郵輪去阿拉斯加 , 但我怕暈船浪唔敢去 , 哈哈

      刪除
  5. 介紹你睇熱氣球嘉年華:
    http://nana0032458.pixnet.net/blog/post/372647204

    回覆刪除
  6. 見到你出post, 好開心!😊

    回覆刪除
  7. 你好, 很開心見你出 post 呢!

    回覆刪除
  8. Joyce, 等待你的2014夏日郵輪之旅的網誌。
    我在8月初到過Thousand Islands, 有網友在我的網誌「加拿大.安大略省之旅(4)」問: "若水漲或打風那些小島上的屋有危險嗎?", 請問Joyce聽過Thousand Oaks發生過災禍嗎?

    回覆刪除
  9. 維園中秋彩燈
    http://candywongli.blogspot.com/2014/09/2014_9.html

    中秋舞火龍
    http://samshum819.blogspot.hk/2014/09/blog-post_26.ntml

    回覆刪除
  10. 紐賓士域省的著名景點 - 花瓶石 :
    http://fiveleavesgrass.blogspot.com/2014/09/flowerpot-rocks.html
    Joyce 和家人去過嗎?

    回覆刪除
  11. Joyce, Merry X'mas & Happy New Year !
    祝福你闔府身心康泰, 新年勝舊年 !

    回覆刪除
  12. 以下是香港中環置地廣場的聖誕節佈置:
    http://stellaluk.blogspot.com/2014/12/blog-post_24.html

    回覆刪除
  13. 祝新年快樂!身體健康!

    回覆刪除
  14. 恭祝 Joyce合家 羊年吉祥 歲歲平安, 心想事成 好運齊來 !

    回覆刪除